Ticker

6/recent/ticker-posts

Tahukah anda dalam YOUTH ada apa???


Apa di dalam YOUTH

1.MUSCADINE GRAPE : Polifenol Muscadine Grape yang dalam proses patent melindungi dan memperbaiki DNA sel dalam masa yang sama menghalang kerosakan kolagen dan elastin. So, bila korang pakai Youth Complex ni, kulit korang awet muda lah. hehe..



2.LOTUS JAPONICUS : Youth Complex yang dalam proses paten, digabungkan dengan Lotus Japonicus, mengaktifkan protein Youth yang penting untuk penjanaan semula sel bagi menghasilkan lebih kolagen, elastin dan fibrilin. Youth Complex dihasilkan bersama dengan Lotus Japonicus dan Schisandra Chinensis Fruit Extract, yang membekalkan lebih banyak nutrien dan tenaga kepada kulit korang secara berstruktur.  That’s why kalau korang search testimoni Youth ni, memang kulit mereka akan rasa segar, tegang dan muda remaja.

3.APPLE STEM CELL EXTRACT : Kajian menunjukkan bahawa Apple Stem Cell Extract ni mengaktifkan dan mempercepatkan pembaharuan sel kulit untuk kulit kelihatan lebih muda. Ia juga mengekalkan serta memperbaiki tisu kulit supaya kulit korang kelihatan lebih berseri dan lembut.

4.SCHISANDRA CHINENSIS FRUIT EXTRACT : Secara tradisionalnya, herba ini digunakan di China, Jepun dan Korea untuk melegakan dan menenangkan keradangan dan kegatalan kulit. So, herba ni memang sesuai dengan semua jenis kulit. Selain itu, herba Schisandra  ini juga menyokong struktur kulit muda dengan menyuburkan kulit dengan vitamin semulajadi dan antioksidan.

5.VITAL REPAIR + ® COMPLEX : Vital repair Complex + ® yang mempunyai pelbagai paten memberikan nutrien antioksida dan vitamin-vitamin penting untuk menghalang radikal bebas yang merosakkan kulit dan menggalakkan tumbesaran sel sihat

Bahan dalam YOUTH pun bukan calang calang tumbuhan yang dipilih.antara tumbuhan ciptaan Allah yang terbaik

#youthshaklee
#shakleejb
#shakleepasirgudang

Berminat dengan produk Shaklee?
Nak BELI PRODUK shaklee? 
Nak JOIN AHLI shaklee?
Nak DUIT TAMBAHAN memlalui shaklee?

☘Pengedar Shaklee Pasir Gudang & Shaklee JB

www.wasap.my/+60137766580
www.wasap.my/+60137766580
www.wasap.my/+60137766580

♥ Shaklee ID 858389
♥ 013-7766580 (suzie)
♥ Free consultation for every purchase
♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Pasir Gudang & Johor Bahru

Post a Comment

0 Comments