Ticker

6/recent/ticker-posts

Testimoni Set Kurus




WOW!! TESTIMONI HEBAT..BERJAYA KURUS DENGAN AMALKAN VITAMIN SHAKLEE??


JOM CUBA SET SLIM BASIC KAMI DENGAN BAJET BAWAH RM100..TAMBAH OMEGA UNTUK KESAN BERGANDA..

JOM BACA APA KATA BELIAU..

Syuqran Rizq
meh cni kalo kat cni semua kakak, aunty2 yg bg good respon ini saya abg2 nak bg good respon... saya mmg ke gym twice a week... kalo balik gym keesokan nyer mst ssh ke toilet biler saya buat senaman perut... dgn ada nyerr herb lax segalanya bjalan lancar.. saya juga amik cinch caffe latte sedaap mmg mengenyangkan lepas abis kan masa di gym... omega guard mengatasi badan sy yg sukar bepeluh... xrisau nak mkn ape2 sbb dgn bantuan lechitin lemak dpt disingkirkan... niat dihati nak loss 10kg lagik.. walopun dah buang berag sbyk 50kg dr berat sebelom ni... cuma saya xcuba lagik alfalfa..

Syuqran Rizq Fairuz
yess im loss another 1kg... setelah 2bln menggunakan herb lax saya betul2 berpuashati dgn hasil keesokan hari nyerr... awal2 pagi perut dah mula mengejutkan saya bgn dari tdo... huhuhu xrisau ke gym setiap hari utk melakukan senaman perut... perut terasa ringan dgn herb lax... :)) amalkan herb lax jam 10mlm confirm jam 6 pagi dah sedar... saya amalkan juga omega guard n lechitin sure hebat.... xpercaya cuba laa...

Sekarang..MAri tengok info set slim kami..

Set ini sesuai utk semua lelaki dan wanita, serta ibu2 menyusu malah para suami juga buat pesanan set ni. Set yang paling minima dan mampu dimiliki oleh semua orang.

Lecitin : Membantu membakar lemak. Bagus untuk daya ingatan.

Alfalfa :Bertindak sebagai fiber. Kaya dengan protien, kalsium dan garam galian. Untuk ibu menyusu, ia membantu mempercepatkan penghasilan susuibu provided ibu kerap pam/ rajin direct feeding.

Herb Lax : Membantu proses pelawasan yang lebih lancar dan baik untuk usus.

Tambahkan omega

Manfaat Omega Guard

1. asid lemak mengandungi omega 3 merupakan lemak penting yang tidak dapat dihasilkan oleh badan. Ia membantu merembeskan prostaglandin dengan berkesan untuk menghalang prostetomegaly dan membuang air kencing yang timbul daripada punca andropos. Mengurangkan PMS.
2. cegah penyakit saluran darah dan strok. DHA dan EPA menentang thrombrosis, tekanan darah tinggi, mencairkan darah, melincirkan saluran darah, dan bantu peredaran darah.
3. merendahkan kolestrol, kawal masalah obesiti, kurangkan ketegangan dileher, kekalkan kolestrol baik, menghindarkan darah beku, masalah jantung
4. membantu tumbesaran dan perkembangan janin dan membantu perkembangan memori. Membentuk otak yang baik, saraf retina dan sistem saraf. Meningkatkan keupayaan ingatan dan pembelajaran, cegah Alzheimer
5. Menentang kanser
6. memelihara fungsi sendi, mengurangkan arthritis
7. cegah insomnia, kemurungan, meroyan, stabilkan emosi, membantu kanak-kanak hyperactive, autisme, kebimbangan, kegelisahan
8. mengurangkan kahak, bronkitis, eczema, asma


TIPS DIET AKN DIBERIKAN BG MRK YG MEMBUAT PEMBELIAN DGN SY


Jika Anda ada kekangan dr segi kewangan..kita boleh buat ikut bajet ANDA,boleh PM,saya akn cuba selesaikan masalah anda.


Hubungi
♥ Siti Suziana Binti Mustakim 
♥ Shaklee ID 858389
♥ suziekei@yahoo.com.sg / 013-7766580
♥ Free consultation for every purchase 
♥ COD(Cash On Delivery)/Self Pick up area Pasir Gudang & Johor Bahru 

Post a Comment

0 Comments