Neem Balm ZM Beauty cream daun semambu serbaguna.

As'salam hari ini sis hendak kongsi dengan uolls tentang satu produk iaitu Neem Balm dari ZM Beauty..Neem Balm nie ialah cream berasaskan daun semambu..Dulu2 kalau nak guna daun semambu kena minta kat rumah orang india yang tanam pokok semambu..Kini kita tak payah nak rumit2 lagi boleh la cuba dapatkan Neem Balm ZM Beauty..





Neem Balm nie juga telah selesaikan masalah bby akid iaitu ruam di celah bontot dan celah peha yg geboo itu.. Bila bby akid pakai pampers sis akan sapu neem balm ini untuk mengelakkan dari kencing atau najis yang tajam yang boleh menyebabkan celah peha dan bontot akid menjadi kemerahan dan melecet..

Bukan itu sahaja Neem Balm ini juga ialah cream sapuan yang serbaguna bila bby akid kena gigit nyamuk sis cepat2 sapu ditempat yg bintat, tak lama tu bintat itu pun susut.. Kalau ada ruam gatal-gatal pun boleh sapu, ruam akan cepat kering..


Disini sis share mengenai Neem Balm ye..


Apa itu NEEM BALM ZMBEAUTY?

Dihasilkan menggunakan 3 bahan sahaja iaitu 

❤ Daun Neem
❤ Minyak Zaitun
❤ Lilin Lebah

Berfungsi sebagai sapuan luaran untuk melegakan 

❤ Kulit Kering
❤ Ruam Demam Campak
❤ Gatal Kulit
❤ Masalah Kulit Yang Ringan
❤ Ruam lampin

Harga 1 set RM45/60g,anda akan dapat FREE GIFT 

❤ Termometer Digital 10k unit yang pertama sahaja
❤ Casing Khas beserta KeyChain ZMBeauty


LULUS KKM!

Tarikh luput adalah 1 Tahun dari tarikh penutup dibuka

Untuk dapat kan produk ini anda boleh pergi ke laman;-

Page : NeemBalmHQ

4 comments

  1. Wuuuu sheksinyaaa adik hehehehe...
    Memang bagus NeemBalm ni, banyak kelebihan dan kegunaanya kannn..Sis pun suka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. nasib baik bdk sis lin..hehe tapi mmg bagus la..ruam cepat hilang..selalu nya lmbt nak hilang klo pki cream lain..😊

      Delete
  2. bagus balm ni.. bau pun wangi ja!

    ReplyDelete
  3. daun mambu susah cari skrg, senang ada cream ni

    ReplyDelete